top of page

Handelsbetingelser

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og inkluderer dansk moms. Betaling kan foretages med betalingskort, MobilePay eller kontant i kassen/baren i Brandelev Forsamlingshus ved åbne arrangementer. Ved køb af billetter til arrangementer skal betalingen ske via MobilePay eller bankoverførsel, hvis købet ikke gennemført i kassen/baren i Brandelev Forsamlingshus.

Vi forbeholder os retten til at afvise eller ændre en reservation i tilfælde af fejl, overbooking eller uforudsete forhold.

Bestilleren er ansvarlig overfor Brandelev Forsamlingshus for dækning af diverse udgifter, selvom betalingen sker individuelt. Alle omkostninger, der ikke betales af de enkelte deltagere, vil automatisk blive trukket fra hovedregningen. Dette gælder for alle typer bestillinger.

Vi anmoder om, at du giver information om allergener og specielle hensyn inden dit besøg. Vi fraskriver os ethvert ansvar, vi lover at tage allergener 100% seriøst og gøre vores bedste for at imødekomme de specifikke hensyn.

For at afholde et selskab er der fastsat minimumsgrænser for antallet af deltagere. Ved selskaber er der ekstra personale til stede samt forberedelse i køkkenet til klargøring af lokalerne. Minimumsantallet af gæster er derfor bestemt. Vær opmærksom på, at minimumsantallet gæster for normal voksen kuvertpris. I er velkomne til at komme færre, men der vil blive opkrævet for minimumsantallet. Minimumantallet fremgår under de forskellige sider med sammensatte pakker (privatfest, barnedåb turpakker, mindekaffe, mødepakker og to go).

Opdækning med hvide stofduge, årstidens blomster, servietter og lys er indeholdt i prisen. Ønsker I ekstra pynt, bordplan, bordkort mv. er I velkomne til selv at supplere.

Tilkøb ekstra pynt m.v. til festen: Bordopdækning med farvevalg/ekstra fine servietter og bordløbere, kr. 30,- pr. person. Ekstra stor buffetdekoration, kr. 350,-

Omrokering af borde og stole under festen i stor sal, kr. 600,- (Kræver stor sal forlades af alle deltagere). Temaoppyntning inkl. materialer, fra kr. 4.000,-


For at kunne planlægge vores øvrige aktiviteter og personalets vagtplan er der fastsat tidsintervaller for de forskellige typer selskabspakker. Brunchselskab starter senest kl. 13.00 og har en varighed på op til 5 timer. Mindekaffeselskab starter senest kl. 15.30 og har en varighed på op til 3 timer. Frokostselskab starter fra kl. 12:00 og slutter senest kl. 22.00.  Aftenselskab starter fra kl. 16:00 og slutter senest kl. 02.00. Sidste udskænkning/baren lukker 15 min. før slut tidspunkt. Sluttidspunktet er det tidspunkt, hvor sidste gæst har forladt huset. Eventuelle ekstra timer skal aftales på forhånd. Tilkøb af ekstra timer betales på dagen. Betalingsmuligheder inkluderer kontant, MobilePay eller betalingskort/terminal (betaling sker i kassen/baren).

Ved reservation af et selskab opkræves et reservationsgebyr på DKK 3.500. Reservationen er først gældende når gebyret er modtaget. Gebyret vil blive fratrukket den endelige faktura, men refunderes ikke ved eventuel afbestilling. Ved reservationen oplyser I det forventede antal gæster, som senest 3 uger før festens afholdelse vil blive justeret. Herefter fremsendes en faktura endelig afregning, som skal ske via bankoverførsel. Har I brug for at afbestille hele arrangementet, kan I gøre dette skriftligt på mail forpagter@bfh-hek.dk frem til 8 uger før arrangementet uden yderligere betaling.  Ved afbestilling af hele arrangementet senere end 8 uger før, opkræves godtgørelse på 50 % af prisen for de bestilte ydelser.  Ved afbestilling af hele arrangementet senere end 6 uger før, opkræves godtgørelse på 75 % af prisen for de bestilte ydelser. Ved afbestilling af hele arrangementet senere end 3 uger før, opkræves godtgørelse på 100 % af prisen for de bestilte ydelser. Der er ingen fortrydelsesret på ydelser, der leveres på en bestemt dato eller et bestemt tidspunkt, såsom reservationer eller deltagelse i arrangementer, jf. følger af § 18, stk. 2, i forbrugeraftaleloven.

Vi forbeholder os retten til prisændringer og tager forbehold for nye eller nye og ændrede skatter/afgifter råvarepriser samt trykfejl i eventuelle annoncer eller opslag.

Gavekort udstedt af HEK Events ApS er gyldige i 3 år fra udstedelsesdatoen. Gavekort kan ikke ombyttes til kontanter. Bortkomne eller stjålne gavekort erstattes ikke.

Vi håndterer dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Du kan finde yderligere information i vores privatlivspolitik, hvor vi forklarer, hvordan vi indsamler, anvender og beskytter dine data.

Reklamationer skal ske senest 24 timer efter selskabets afholdelse. 

Enhver tvist mellem kunden og Brandelev Forsamlingshus (HEK Events ApS) afgøres efter dansk ret ved de danske domstole.

Følgende ordensregler beder vi dig som gæst og køber af en selskabspakke at overholde. Dette er ikke en udtømmende liste, og vi kan tage yderligere sikkerhedsforanstaltninger, hvis nødvendigt. Gæster forventes at betale for det, de har bestilt og indtaget. Gæster bør udvise respekt for andre gæster og personalet og undgå at skabe uro eller larm Vi forbeholder os retten til at nægte adgang og bortvise påvirket og overberusede personer fra hotellets restaurant og bar eller andre offentlige områder, hvor der serveres alkohol. Der er aldersgrænser for køb af alkohol, og vi må kræve ID, hvis der er tvivl om gæstens alder. Det er ikke tilladt at ryge indenfor, det gælder både cigaretter, vapes og lignende. I tilfælde af uautoriseret rygning opkræver vi DKK 3500. Det er ikke tilladt at bruge lattergas og euforiserende stoffer i eller omkring vores lokaler. Det er ikke tilladt at medbringe egen forplejning, stjernekaster, konfettirør, våben og fyrværkeri.  Fyrværkeri må KUN medbringes og affyres ved forudgående aftale (så naboerne kan varsles) samt politiets godkendelse. Godkendelse SKAL fremvises. Det er kun tilladt at efterlade affald, som er normalt for en fest, såkaldt gavepapir og husholdningsaffald. Det er ikke tilladt at bruge vores netværk til ulovlige aktiviteter eller på anden måde bringe IT-sikkerheden af vores systemer i fare. Vi politianmelder alle lovovertrædelser, der kan forekomme, Du er som festkøber, eller den person, der står som garant for festen, og er ansvarlig for eventuelle omkostninger og/eller skader, som påføres Brandelev Forsamlingshus eller tredjeparter i forbindelse med opholdet. Du er forpligtet til at erstatte alle skader samt løsøregenstande der er fjernet fra i og /eller andre områder af Brandelev Forsamlingshus 

Alle rettigheder forbeholdes. Alle billeder, videoer og tekster må ikke kopieres eller distribueres uden skriftlig tilladelse.

Vi er ikke ansvarlige, hvis forsinkelse eller manglende levering, der kan skyldes force majeure.

Kontaktoplysninger:

Brandelev Forsamlingshus

Holmevej 45

4700 Næstved 

Telefon: 30728785

Mail: forpagter@bfh-hek.dk

Som er forpagtet af:

HEK Events ApS

Holmevej 36B

4700 Næstved 

Telefon: 21132313

Mail: 1@1stc.dk

CVR nr.: 37698704

Opdateret 1/9 2025

 

Nyhedsmail

Telefon 30728785

Som er forpagtet af:

HEK Events ApS

Holmevej 36B

4700 Næstved 

Telefon: 21132313

Mail: 1@1stc.dk

CVR nr.: 37698704

  • Facebook
  • Instagram
  • Banner_groen_411x490[1]

 

© 2025 by Brandelev Forsamlingshus - HEK Events ApS

Alle rettigheder forbeholdes. Alle billeder, videoer og tekster må ikke kopieres eller distribueres uden skriftlig tilladelse

 

Powered and secured by Wix 

 

bottom of page